poniedziałek, 18 stycznia 2016

Waszyngton pełen światła

Od świąt minęło już trochę czasu, ale mam Wam do pokazania kilka zdjęć z około bożonarodzeniowych wydarzeń w Waszyngtonie. Na pierwszy ogień - Zoo Lights. Waszyngtońskie zoo co roku rozświetlane tysiącami światełek, które oplatają drzewa lub układają się w kształt zwierząt. Wszystko to podziwiać można już od piątku po Święcie Dziękczynienia, a wstęp do ogrodu zoologicznego, tak jak przez całą resztę roku jest darmowy.














Wszystkie iluminacje naprawdę robią wielkie wrażenie. Atmosfera jest magiczna, więc jeśli kiedykolwiek będziecie mieli okazję być w stolicy USA w okresie świątecznym to odwiedźcie to miejsce koniecznie!

Kolejną świetlną atrakcją jest uroczystość zapalenia lampek na choince w centrum miasta. Ponieważ w tym roku Barack jakoś przeoczył zaproszenie mnie na inaugurację choinki u siebie w ogródku to musiałam zadowolić się tą miejską. Drzewko, jak drzewko, ładne, ale z nóg nie powala. Natomiast koncert kolęd i piosenek świątecznych w wykonaniu męskiego chóru był jak najbardziej godny uwagi.




W kwestii światełek i dekoracji świątecznych można też oczywiście było liczyć na naszych sąsiadów.







Jak Wam się podoba Waszyngton w takiej rozświetlonej wersji?

2 komentarze:

  1. Święta w Ameryce mają inną magię a niżeli w Polsce.
    U nas w Polsce nie czuć świąt, marzeniem jest mieszkać w USA. Zazdroszczę Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja wiem? Daleka jestem od myślenia, że w Ameryce wszystko jest lepsze, a zwłaszcza Święta. Magia świąt to nie tylko światełka, zresztą i pod tym względem polskie miasta wcale nie odstają ;)

    OdpowiedzUsuń